سوهان کشیدن دندان

فهرست مطالب

سوهان کشیدن دندان

دندان ها اشکال مختلفی دارند.بعضی از دندان ها گرد تر و بعضی دیگر  از دندان ها تیز تر هستند. دندان هایی که بیشتر از حد معمولی تیز اند باعث ازار و اذیت فرد می شوند. این دندان ها باعث اسیب رسیدن به زبان شده و مداوم آن را زخمی کنند. علاوه بر آن ممکن است زیبایی بصری دندان های فرد را مخدوش کرده و اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. برای جلوگیری از اسیب های احتمالی لازم است که تیزی دندان  تا حد استانداردی گرفته شود.

سوهان کشیدن دندان یک کار تخصصی است و هر فردی نباید سر خود آن را انجام دهد. بعضی با استفاده از سوهان ناخن دندان  فرم لبه دندان هایشان را عوض می کنند اما با این کار به دندان ها اسیب می رسانند و در دراز مدت دچار عوارض خواهند شد. سوهان کشیدن دندان باید توسط دندان پزشک متخصص انجام شود

 

مزایای سوهان کشیدن دندان نسبت به دیگر روش ها

 

ارزان قیمت تر بودن‌: برای گرفتن تیزی دندان روش های گوناگونی وجود دارد و سوهان کشیدن تنها راه نیست؛ اما این روش با وجود نتیجه مناسبی که دارد ارزان تر و به صرفه تر است به همین دلیل خیلی از افراد در نهایت این روش را انتخاب می کنند.

 

 

تغییر دادن لبه دندان بدون تغییر دادن فرم کلی دندان ها: در روش های دیگر علاوه بر گرفتن تیزی دندان ها فرم دندان نیز ممکن است تغییر کند اگر طرفدار فرم طبیعی دندان خود هستید با سوهان کشیدن  نگران تغییر فرم دندان خود نباشید.

 

 

کم درد بودن: بسیاری از فعالیت های دندان پزشکی درد زیادی دارند که از تحمل افراد خارج است. اگر شما هم از درد دندان گریزانید و می خواهید یک روش کم درد را تجربه کنید از این روش مشکل خود را حل کنید. سوهان کشیدن دندان درد کمتری نسبت به دیگر روش ها دارد.

بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان غرب تهران

بهترین دندانپزشک کودکان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید
fa_IRPersian