همه چیز درباره تزریق بی حسی در دندانپزشکی کودکان

بی حسی دندانپزشکی کودکان

فهرست مطالب

یکی از روش های از بین بردن درر در حین انجام اعمال دندانپزشکی در کودکان تزریق داروی بی حسی به لثه کودک است. حتما با شیوه تزریق داروی بی حسی دندان آشنا هستید. اما روش دیگری نیز برای این کار در دندانپزشکی کودکان همواره مورد استفاده قرار می گیرد. بیهوشی در دندانپزشکی کودکان نیز برای انجام درمان دندان های کودک مورد استفاده قرار می گیرد. اما کدام روش بهتر است؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مزایا تزریق بی حسی در دندانپزشکی کودکان

استفاده از هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی به همراه دارد. اکثر والدین روش های بی حسی با تزریق دارو را یه آرامبخشی و بیهوشی ورجیح می دهند. چرا که احساس می کنند این مورد ممکن است به فرزند آن ها لطمه وارد کند. در این‌باره باید موارد زیر را خاطر نشان کرد

  • برای انتخاب روش مناسب سر کردن دندان های کودک، به دندانپزشک کودکان اعتماد کنید. گاهی ساعات درمان طولانی شده و کودک آن را تحمل نمی کند.
  • گاهی کودک شما با درمان های دندانپزشکی مخالفت می کند. در این زمان نمی توانید از تزریق بی حسی استفاده کنید
  • بنابراین زمانی که درمان کمی پیچیده می شود، استفاده از اسم مورد توصیه می شود.

سر کردن دندان کودک

✔️ درمان های تحت بیهوشی دندانپزشکی کودکان شامل چه مواردی می شود؟

شیوه تزریق بی حسی به دندان کودک

دندانپزشک کودکان به قدری با روحیات کودک آشناست. بنابراین برای تزریق داروی بی حسی برای آنکه کودک ابراز مخالفت نکند، از تکنیک های حواس پرتی و یا موارد دیگر استفاده می کند.
پس از تزریق بی حسی دندان کودکان خیالتان از این جهت راحت باشد که کودک متوجه دردی نخواهد شد. بنابراین در طول دوره درمان نی. همکاری خواهد کرد.

چیزی که اهمیت دارد این است که کودک خاطره خوب از دندانپزشکان داشته باشد. اما از آنجایی که گاهی درمان پیچیده شده، کودک بی تابی می کند و حوصله اتمام درمان را ندارد. بنابراین سعی دندانپزشکی کودکان این است که در کمترین زمان و همچنین در تعداد جلسات کم، درمان دندان های شیری کودکان را به اتمام برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید
رفع بوی بد دهان
رفع بوی بد دهان

رفع بوی بد دهان شاید برای شما هم بوی بد دهان مشکلی بزرگ باشد و موجب خجالت شما در بین افراد دیگر شود. این مشکل دلایل فراوانی دارد و نمی

ادامه مطلب »
fa_IRPersian