چند خمیر دندان طبیعی

فهرست مطالب

چند خمیر دندان طبیعی

حتما شما هم از اهمیت تمیزی دندان مطلع هستید. اگر از دندان ها به طور مرتب مراقبت نکنید دندان به مرور زمان ضعیف خواهد شد و زیبایی و درخشش خود را از دست می دهد. خمیر دندان یکی از تمیزکننده های ضروری دندان است. خمیردندان های شیمیایی تاثیر راضی کننده ای برای تمیزی دندان دارند اما اگر شما نیز از مصرف مواد شیمیایی گریزانید باید بدانید جایگزین های طبیعی برای خمیردندان ها وجود دارد که به همان اندازه موثر است.

 

مخلوط زردچوبه و روغن نارگیل

زردچوبه و روغن نارگیل یک مخلوط معجزه آسا برای دندان هستند. تنها پس از مدت کوتاهی از استفاده مداوم این خمیر دندان تاثیر شگفت انگیز آن را بر روی دندان های خود خواهید دید. مواد  موجود در روغن نارگیل و زردچوبه استحکام دندان ها را بالا خواهد برد و موجب از بین بردن باکتری های دندان می شود.

 

 

مخلوط عسل و نمک

این مخلوط بر سلامت دندان بسیار تاثیر گذار است. در طب اسلامی  به استفاده از این خمیردندان طبیعی توصیه فراوان شده است و افراد زیادی با استفاده از ان نتیجه دلخواه خود را گرفته اند. عسل دندان را قوی و مستحکم می کند و نمک نیز نقش یک پاک کننده قوی را بر عهده دارد.

 

 

آب لیمو و نعنا خشک شده

نعنا باعث خنک شدن دندان می شود و آب لیمو به از بین رفتن باکتری های دندان کمک می کند. این محلول را می توانید هفته ای دوبار استفاده کنید و پس از مدت کوتاهی  تفاوت دندان هایتان با قبل از استفاده از این محلول محسوس خواهد بود.

 

 

چند نکته در مورد خمیر دندان های طبیعی

 

       اگر به مواد محلول حساسیت دارد از استفاده آن خودداری کنید.

       اگر با استفاده از خمیردندان های شیمیایی مشکلی ندارید سعی کنید از خمیردندان های شیمیایی و طبیعی در کنار هم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

       سعی کنید در مصرف این محلول ها تعادل داشته باشید و بیش از حد  از آن ها استفاده نکنید.

       توجه کنید باید به طور مرتب از این محلول ها استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید
بیماری دهان و دندان
بیماری های دهان و دندان

بیماری های دهان و دندان یکی از شایع ترین و دردناک ترین بیماری های دهان و دندان که در بین کودکان بسیار شایع است، Gingivostomatitis یا همان بیماری ژنژیواستوماتیت می

ادامه مطلب »
فلوشیپ دندان
فلوشیپ دندان

فلوشیپ دندان دندانپزشکی رشته ای بسیار پیچیده بوده و نیازمند تخصص می باشد به همین دلیل یک دندانپزشک حتی برای دندانپزشکی عمومی نیازمند حدود شش سال تحصیل و کسب تخصص

ادامه مطلب »
fa_IRPersian