درمان دندان کودک بدون بیهوشی چگونه است؟

درمان دندان کودک بدون بیهوشی چگونه است؟

فهرست مطالب

زمانی که والدین با دندان های پوسیده فرزندان خود مواجه می شوند این سوال برایشان مطرح می شود که حالا چگونه باید دندان های کودکمان را درمان کنیم؟ درمان دندان کودک بدون بیهوشی اصلا ممکن است یا نه؟ چگونه کودکمان را  وادار به همکاری کنیم؟

طبیعتا کار با کودکان علی الخصوص برای مدت زمانی بالغ بر یک ساعت دشوار است و نیاز به افت دندانپزشکی متخصص و صبور است که در کار خود حرفه ای باشد. به همین منظور ما بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان غرب تهران را به شما پیشنهاد می دهیم.

آیا کودک تحمل تزریق بی حسی یا عصب کشی را دارد؟

پاسخ به این سوال کمی چالش برانگیز است زیرا برخی کودکان صبور و درونگرا هستند و زیر دست دندانپزشک آرام هستند اما در مقابل برخی دیگر شیطنت های خود را دارند.

کودکانی که دارای اختلال اضطراب هستند یا دارای مشکلات خاصی هستند، والدین را دچار چالش در تصمیم گیری می کنند.

آیا درمان چنین کودکانی بدون بیهوشی مقدور است؟ باید بگوییم که اولویت اول دندانپزشکان در درمان بدون استفاده از تکنیک های بیهوشی و با بی حسی موضعی است.

دندانپزشکی کودکان غرب تهران

اغلب محیط دندانپزشکی های کودکان با طرح های بچگانه طراحی و دیزاین می شود که موجب سرگرمی بجه شده و آنها را تحت کنترل در می آورد.

اگر دندانپزشک تشخیص دهد که انجام خدمات روی دندان کودک در چنین شرایطی مناسب است و می تواند کودک را تحت کنترل خود درآورد؛ با بی حسی درمان را پیش میبرد.

اما در شرایطی که کودک همکاری لازم را با دندانپزشک خود ندارد، بهتر است که از روش های آرامبخش و خواب عمیق برای کودک استفاده شود.

در چه شرایطی برای کودکان از بیهوشی استفاده می شود؟

در صورتی که کودکی دارای اختلالات مغزی باشد، میتوان برای آنها از روش های بیهوشی استفاده کرد.

تکنیک هایی که برای بیهوش کردن بچه ها در دندانپزشکی ها استفاده می شود اغلب بی خطر و با کمترین عوارض است که توسط دندانپزشک متخصص کودکان انجام می شود.

در صورت نیاز به خدمات ارتودنسی برای کودکان دلبندتان می توانید از بهترین متخصص ارتودنسی کودکان غرب تهران، دکتر ساره نادعلی زاده مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید
ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از دست دادن دندان ها افراد را دچار سختی زیادی می کند. اگر دندان خود را از دست دهید مشکلات گوناگونی برای شما پیش می آید. دندان نقش

ادامه مطلب »
بیماری دهان و دندان
بیماری های دهان و دندان

بیماری های دهان و دندان یکی از شایع ترین و دردناک ترین بیماری های دهان و دندان که در بین کودکان بسیار شایع است، Gingivostomatitis یا همان بیماری ژنژیواستوماتیت می

ادامه مطلب »
مینای دندان
مینای دندان

مینای دندان هر عضوی از بدن یک قسمت حساس و مقاوم دارد که سلامت دندان ها را تحت پوشش خود نگه می دارد. دهان و دندان نیز دارای قسمتی هستند 

ادامه مطلب »
fa_IRPersian