درد دندان درآوردن کودکان چقدر طول می‌کشد؟

درد دندان درآوردن کودکان چقدر طول می‌کشد؟

فهرست مطالب

پروسه دندان در آوردن در کودکان برای مادران با کمی چالش و سختی همراه است. سر کردن با کج خلقی ای کودکی که نمی تواند درد خود را بیان کند، برای مادری دشوار است. دندان در آوردن در کودکان با علائمی همراه است که شامل کج خلقی، بی خوابی، بی اشتهایی، گاهی تب خفیف و گاها اسهال می باشد. در چنین مواقعی اگر در دندان درآوردن شیرخواره خود با مشکلی مواجه شدید و مایل بودید که با یک دندانپزشک متخصص کودکان مشورت کنید؛ بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان غرب تهران در تماس باشید. دکتر ساره نادعلی زاده یک متخصص دندانپزشکی اطفال در شمران غرب تهران است که در زمینه درد دندان درآوردن کودکان به بهترین شکل ممکن می تواند شما را راهنمایی کند.

درد دندان درآوردن در شیرخواره ها چقدر طول می‌کشد؟

در خردسالانی که در مرحله دندان درآوردن هستند یک سری علائمی به وجود می آید که به این دلیل است که دندان ها باید از بافت زیرین لثه حرکت کرده و به بیرون بیایند. بنابراین می توان گفت که طبیعی است که بافت لثه کودک دچار تورم و قرمزی شود یا خارش داشته باشد. بد نیست بدانید که هر دندان در کودکان به  تنهایی 8 روز زمان لازم دارد تا نیش زده و از بیرون دیده شود. در دندان درآوردن کودکان صبر مهمترین فاکتوری است که هر مادری باید از آن برخوردار باشد. همچنین کامل شدن دندان ها در کودکان 2 سال به طول می انجامد و در طی این مدت روال رشد دندان ها به همین ترتیب خواهد بود.

درد دندان درآوردن کودکان چقدر طول می‌کشد؟

تسکین درد دندان کودک با دارو و درمان خانگی

معمولا روش درمانی خاصی برای درد دندان درآوردن کودکان وجود ندارد. برای تسکین دردی که کودکان در حین درآوردن دندان تحمل می کنند، یک سری اقدامات خانگی می شود انجام داد که یکی از آنها خوراندن شربت استامینوفن به کودک است. استامینوفن یک نوع مسکن کم عوارض است که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش درد دندان در آوردن کودکان با دارو

دارو درمانی همیشه یکی از راه های موثری است که دندان درد کودکان را میتوان به کمک آن کاهش داد. دندان درد کودکان را می توان با استفاده از شربت، قطره و شیاف استامینوفن کاهش داد. اگر به دنبال کاهش فوری دندان درد کودکان در حین دندان درآوردن هستید؛ توصیه می شود از شیاف استامینوفن به جای قطره و شربت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید
Baby Tooth Occlusion
Baby Tooth Occlusion

Introduction Babies bring joy and happiness into our lives, and their tiny smiles, adorned with their first set of teeth, mark an important phase in their development Baby teeth, scientifically

ادامه مطلب »
fa_IRPersian